۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

آقای مهاجرانی شما اخراج نیستید ولی .......

جناب مهاجرانی من عطای شما را به لقایتان نمی بخشم من شما را از جنبش سبز اخراج نمی کنم من به شما توهین نمی کنم من به شما توصیه نمی کنم . فقط بدانید اینجا در میهنتان ( ایران اشغالی ) کمتر کسی به حکومت ولایت مطلقه (بخوانید دیکتاتوری مذهبی) و اصلاح طلبی باور دارد . ضمن احترام به همه اصلاح طلبان عزیز به نظر میرسد عمر اصلاح طلبی و دیکتاتوری با هم به سر آمده است . جناب مهاجرانی ما باور داریم کشتار مردم ، بسی زشتتر و بدتر از فساد اقتصادی است . دوست عزیز هدر دادن سرمایه های ملی و ویران کردن اقتصاد یک کشور با اقتصاد دیکتاتور حاکم بر آن سنجیده نمیشود ای کاش آقای خامنه ای میلیاردها تومان بالا میکشید . نوش جانش . اما حکومت با مدت زمان مشخص میشد به کسی پاسخگو بود . مردم را آدم حساب میکردند . فقر و بیکاری و بد بختی مردم را پس از 32 سال درمان میکرد . شما با همین عقیده که دارید بازهم میتوانید در جنبش بمانید اصلا نیازی به اجازه کسی نیست . ولی بدانید در خیابانهای تهران و ایران اشغالی مردم مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتور میگویند . مردم میگویند مبارک ، بن علی ، نوبت سید علی . حرفی از اصلاح طلبی نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر