۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

هموطن تهرانی ، من 600کیلومتر از کرمانشاه میام تهران ،تو چکار میکنی ؟ میای ؟

هموطن دلیر تهرانی 10 اسفند 600 کیلومتر از کرمانشاه میام تهران که مهمان تو باشم ، تو چکار میکنی ؟ میای
من 600 کیلو مترو برای 3-4 ساعت میام و بر میگردم چون باید فرداش سر کارم باشم . تو مشکل منو نداری . میای؟
من غیرتم قبول نمیکنه کسی رو که برای حق من تو خطر افتاده ، تنها بذارم . میدانم همه مثل هم هستیم . دوست دارم 10 اسفند خستگی 1200 کیلومتر راه تو تنم نمانه . پس کمک کن . آی کوردیلی تهران ، گرد ایویش هسم نوسنه مال . ایونمدان. یاحق

۴ نظر:

  1. درود بر تو کرمانشاهی عزیز
    کاش همه مثل تو فکر می کردن و میومدن

    پاسخحذف
  2. مگه جنبشتون توی کرمانشاه طرفدار نداره؟!

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز سلام و تشکر از فعالیتهای سبزتون.

    ما (آینه آینده) به مناسبت شصتـُمین سال ملی شدن صنعت نفت ایران در 29 اسفند، مستند از کودتا تا کودتا

    http://AynehAyandeh.blogspot.com

    را که مروری بر تاریخ معاصر ایران از حوادث کودتای 28 مرداد 1332 تا حوادث کودتای 22 خرداد 1388 تهیه کرده ایم. برای فرستادن به بالاترین متاسفانه اکانت نداریم و در خواست دعوتنامه داشتیم از تونون که بتونیم در این راه سبز همراه شویم.

    در مورد مستند هم خواهشمندیم پیشنهادات و یا انتقادات خودتون رو برای پیشبرد اهداف سبز همه مون با ما در میون بذارین.

    پیشاپیش از لطف شما ممنونیم.

    با تشکر
    آینه آینده

    AynehAyandeh@gmail.com
    http://aynehayandeh.blogspot.com

    پاسخحذف